X

עורך דין להפחתת ארנונה

עורך דין להפחתת ארנונה

דיני הארנונה הינם דינים מסובכים ומורכבים. לשם כך יש צורך בהתייעצות עם עורך דין לענייני תשלומי ארנונה. הכוונה היא עורך דין שהתמחותו היא בהפחתת ארנונה. עורך דין יוכל לבחון היטב את החיובים המושתים על הנישום, לברר אם ניתן יהיה להפחית את חיובי הארנונה באמצעות שינוי הסיווג או באמצעות הפחתת השטח. כמו כן עורך דין מומחה יכול לסייע לכם רבות לא רק בהקטנה של שיעורי הארנונה, בהם מחייבים אותכם. אף במקרים נוספים הוא יכול לסייע לקבל בחזרה את תשלומי הארנונה המיותרים, ששולמו בשנים הקודמות.

 

מה ניתן לעשות להפחתת ארנונה

עורך דין המתמחה בחיוב ארנונה יוכל להעריך באם ניתן לבצע גם הפחתה של החיוב באופן רטרואקטיבי. פעמים רבות לאחר תיקון השטח או הסיווג ראוי להגיש תביעת השבה של הכספים שנגבו ביתר במהלך השנים. הרשויות מטבע הדברים לא יתנדבו להשיב לנישום את הכספים שנגבו ביתר ויחפשו להסתתר מאחורי טענות פרוצדורליות כאלה ואחרות , כגון סופיות השומה או התרשלות של הנישום. אולם עורך דין שעוסק בהפחתת ארנונה לעסקים ידע לנתב את הטיפול בתיק כך שהנישום יקבל את מקסימום החיסכון שניתן להשיג עבורו. במקרים רבים סוגיית הסיווג היא סוגיה מורכבת כמו לדוגמא בית מלון שיש בו חנות, מסעדה, ספא וכו’. כיצד יש לחייבו האם יש לחייב את כל השטח בסיווג של בית מלון או שמא יש מקום לחלק את הנכס בין השימושים השונים. כך שמדובר במקרים רבים במלאכה מורכבת ולצורך כך נדרש עורך הדין לבוא בדברים עם נציגי הרשות על מנת להשיג עבור הלקוח שלו את החיסכון האופטימלי.

הגשת בקשה לפטור או להנחה בחיוב ארנונה

ישנם מקרים בהם עורך דין יידרש לפעול לצורך מתן הנחה או פטור חד פעמיים לנישום, כגון פטור בגין נכס ריק או פטור בגין נכס לא ראוי לשימוש. קיים הבדל בין 2 סוגי הפטור ועורך דין של הפחתת תשלומי ארנונה ידע לערוך את ההבחנות הללו. הרוך דין מיומן, הוא בעל ידע רב ובקיאות בדיני ארנונה ודיני רשויות מקומיות .הטיפולי בתשלומי ארנונה תמיד דורש הכירות עם תחום על בוריו. בבתחילת כל שנת מס יש מקום לבחון מחדש את החיובים לאור שינויים בחקיקה או בפסיקה. משרדינו מהוותיקים בתחום. במהלך השנים ייצג בעלי נכסים רבים ודאג להחזיר מיליוני שקלים ללקוחותיו.כמו כן משרד מעניק ללקוחותינו שירות מקצועי ומקיף ביותר. אנחנו מלווים את לקוחותינו באופו צמוד בכל השלבים, בהתאם לצורך של כל לקוח עד תום התהליך.

רוצים לבחון זכאות להפחתת תשלומי ארנונה? אל תחכו!

צלצלו למשרדינו כבר היום:

03-5445590